کتاب مقدس را آنلاین بخوانید

Bible Banner

تقویم میلادی

مارس 2024
ش ی د س چ پ ج
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

اشتراک در خبرنامه سایت

بازدید کنندۀ محترم، ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و بروی دکمه رنگی کلیک کنید تا در صورت آپدیت شدن سایت ما نسخه ای از فعالیت ها را برای شما ارسال کنیم و شما بتوانید بهتر با ما در ارتباط باشید.

برخی از “نکات مهم زنانه” در کتاب مقدس

ما می توانیم از هر شخصیت در کتاب مقدس مطالب زیادی یاد بگیریم اما مطالعۀ این چهار شخصیت زن می تواند به زنان جوان و سایرین نیز کمک بسیاری کند.

  • زن نادان در مثل های سلیمان

    ممکن است شما با دیدن این زن در اول لیست متعجب شوید!

چرا ما باید چنین شخصیتی را در کتاب مقدس مطالعه کنیم؟ زیرا ما نیاز داریم که بدانیم به چه نوع زن نباید تبدیل شویم. مثال های زیادی درمورد زنان عجیب و نادان گفته شده و این موضوع خیلی زیبا نیست!

حتی مثال های زیادی درمورد مردان نادان هم گفته شده است. دختر جوان، شما می توانید دو راه را انتخاب کنیم در اول مطمئن شوید که ویژگی احمقانه در زندگی مان یافت نمی شود. دلیل دیگر آن اینست که همۀ ما نیاز مواظب باشیم، بنابراین یک دختر حکیم نباید با مرد نادان ازدواج کند.                                              

  • زن دانا در مثل های سلیمان

خوشبختانه با مطالعۀ کتاب مقدس ما می توانیم به زندگی یک زن حکیم نیم نگاهی بیندازیم. به طور مثال اغلب اوقات مذاکرات زنان دانا و نادان بسیار ضد هم و عجیب است. خوب است ما سخنان خداوند پیرامون موفقیت زنان را پیدا کنیم و این ویژگی ها را مطالعه کنیم. می بایست نگاهی به کیفیت زندگی خود بیندازیم و از پادشاه مان بخواهیم به همۀ ما کمک کند که چگونه صفات خوب را در خود رشد دهیم. 

  • فضیلت زن و زنان در پیدا کردن مثال ها شناخته شده است.

بهتر است ما هر چیزی را که در نکتۀ دوم شامل زنان دانا می شود را دارا باشیم، چرا که زنان این شایستگی را دارند که کانون توجه باشند.

امثال سلیمان فصل سی و یکم، الگوی ایده آل هر زن مسیحی است. نکات یاد شده در این فصل تصویر نهایی از یک زن برتر است. بعضی از آن صفات به همسران یا مادران ارتباط دارد ولی متأسفانه خیلی از زنان در آن سطح نیستند. خوب است خصوصیات اینگونه زن را بررسی کنید چرا که چنین زنی خدا را ستایش خواهد کرد.

همۀ ما باید تلاش کنیم تا بدون ایراد باشیم. فصل سی و یکم امثال سلیمان را مطالعه کنید و ببینید کدام بخش از زندگی تان شبیه آن می باشد؟ 

  • مریم مادر عیسی بالاترین افتخار یک زن یهودی برگزیده شدن است.

مریم مادر پسر خداست. در کتاب مقدس می بینیم که وی به شدت مورد علاقه خداوند بوده است. او زنی فروتن و شاد بود و سال های زیادی را صرف بزرگ کردن پسر خدا کرد. البته او همانند همۀ ما کامل نبود اما زنی بود که مورد لطف خدا قرار گرفت. ما می توانیم نکات آموزندۀ زیادی از زندگی او بیاموزیم.

 ضمیمه: از سخنان مریم در کتاب مقدس نکته برداری کنید.

مریم یک زن با ملاحظه ای بود، زمانی که او صحبت می کرد سخنان او پر از حکمت بود.

تگ ها

همچنین شاید اینها نیز مورد پسند شما باشند

0 دیدگاه در “برخی از “نکات مهم زنانه” در کتاب مقدس”

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

با هدایای مالی خود با ما هم خدمت شوید

با ما همراه باشید

Tehran

Fair
رطوبت 33
باد : 0 ک /ساعت
14 °C
12 19
24 Mar 2016
14 22
25 Mar 2016

نظر سنجی

دیدگاه شما دربارۀ وبسایت ما

نتایج

در حال بارگذاری ... در حال بارگذاری ...