کتاب مقدس را آنلاین بخوانید

Bible Banner

تقویم میلادی

مارس 2024
ش ی د س چ پ ج
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

اشتراک در خبرنامه سایت

بازدید کنندۀ محترم، ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و بروی دکمه رنگی کلیک کنید تا در صورت آپدیت شدن سایت ما نسخه ای از فعالیت ها را برای شما ارسال کنیم و شما بتوانید بهتر با ما در ارتباط باشید.

تعریف گناه در عهد جدید

انجیل مرقس فصل ۷ آیات ۲۰ الی ۲۳؛ و (عیسی) گفت: آنچه از آدم بيرون آيد، آن است كه انسان را ناپاك مي سازد، زيرا كه از درون دل انسان صادر مي شود، خيالات بد و زنا و فسق و قتل و دزدي و طمع و خباثت و مكر و شهوت پرستي و چشم بد و كفر و غرور و جهالت. تمامي اين چيزهاي بد از درون صادر مي گردد و آدم را ناپاك مي گرداند.

رومیان فصل ۱ آیات ۲۸ الی ۳۲؛ و چون روا نداشتند كه خدا را در دانش خود نگاه دارند، خدا ايشان را به ذهن مردود واگذاشت تا كارهاي ناشايسته به جا آورند. ممّلو از هر نوع ناراستي و شرارت و طمع و خباثت؛ پُر از حسد و قتل و جدال و مكر و بدخويي؛ غمّازان و غيبت كنندگان و دشمنان خدا و اهانت كنندگان و متكبرّان و لافزنان و مُبْدِعان شرّ و نامطيعان والدين؛ بي فهم و بي وفا و بي الفت و بي رحم. زيرا هر چند انصاف خدا را مي دانند كه كنندگان چنين كارها مستوجب موت هستند، نه فقط آنها را مي كنند بلكه كنندگان را نيز خوش مي دارند.

غلاطیان فصل ۵ آیات ۱۹ الی ۲۱؛ و اعمال جسم آشكار است، يعني زنا و فسق و ناپاكي و فجور، و بُت پرستي و جادوگري و دشمني و نزاع و كينه و خشم و تعصّب و شقاق و بدعتها، و حسد و قتل و مستي و لهو و لعب و امثال اينها كه شما را خبر مي دهم چنانكه قبل از اين دادم، كه كنندگان چنين كارها وارث ملكوت خدا نمي شوند.

افسسیان فصل ۵ آیات ۳ الی ۵؛ امّا زنا و هر ناپاكي و طمع در ميان شما هرگز مذكور هم نشود، چنانكه مقدّسين را مي شايد. و نه قباحت و بيهوده گويي و چرب زباني كه اينها شايسته نيست بلكه شكرگزاري. زيرا اين را يقين مي دانيد كه هيچ زاني يا ناپاك يا طمّاع كه بت پرست باشد، ميراثي در ملكوت مسيح و خدا ندارد.

دوم تیموتائوس فصل ۳ آیات ۱ الی ۵؛ امّا اين را بدان كه در ايّام آخر زمانهاي سخت پديد خواهد آمد، زيرا كه مردمان، خودپرست خواهند بود و طمّاع و لاف زن و متكبّر و بدگو و نامطيع والدين و ناسپاس و ناپاك و بي الفت و كينه دل و غيبت گو و ناپرهيز و بي مروّت و متنفّر از نيكويي و خيانت كار و تند مزاج و مغرور كه عشرت را بيشتر از خدا دوست مي دارند؛ كه صورت دينداري دارند، ليكن قوّت آن را انكار مي كنند. از ايشان اعراض نما.

مکاشفه فصل ۲۱ آیۀ ۸؛ لكن ترسندگان و بي ايمانان و خبيثان و قاتلان و زانيان و جادوگران و بت پرستان و جميع دروغگويان، نصيب ايشان در درياچه افروخته شده به آتش و كبريت خواهد بود. اين است موت ثاني.

مکاشفه فصل ۲۲ آیۀ ۵؛ زيرا كه سگان و جادوگران و زانيان و قاتلان و بت پرستان و هر كه دروغ را دوست دارد و بعمل مي آورد، بيرون مي باشند.

تگ ها

همچنین شاید اینها نیز مورد پسند شما باشند

0 دیدگاه در “تعریف گناه در عهد جدید”

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

با هدایای مالی خود با ما هم خدمت شوید

با ما همراه باشید

Tehran

Fair
رطوبت 33
باد : 0 ک /ساعت
14 °C
12 19
24 Mar 2016
14 22
25 Mar 2016

نظر سنجی

دیدگاه شما دربارۀ وبسایت ما

نتایج

در حال بارگذاری ... در حال بارگذاری ...