کتاب مقدس را آنلاین بخوانید

Bible Banner

تقویم میلادی

مارس 2024
ش ی د س چ پ ج
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

اشتراک در خبرنامه سایت

بازدید کنندۀ محترم، ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و بروی دکمه رنگی کلیک کنید تا در صورت آپدیت شدن سایت ما نسخه ای از فعالیت ها را برای شما ارسال کنیم و شما بتوانید بهتر با ما در ارتباط باشید.

شرح زندگی ایمانی نازنین باغستانی

نازنین باغستانی در یک خانواده‌ زرتشتی متولد شدند. مادر و پدر ایشان دائماً با یکدیگر در حال مشاجره می بودند. پس از گذشت ۷ سال از زندگی‌ مشترکشان، زمانی که نازنین ۶ سال داشت از یکدیگر جدا شدند. مادر ایشان که پرستار بود، برای سرپرستی خانواده می بایست شبانه روز کار می کرد هر شب یکی‌ از دوستان یا اقوام می بایست شب را نزد نازنین و خواهرشان که یکسال از ایشان کوچکتر بود، سپری میکرد.   کار و در این حال سرپرستی از فرزندان به تنهائی‌، برای مادر نازنین بسیار مشکل بود، به همین دلیل در اردیبهشت سال ۱۳۵۷ آنها را به هندوستان نزد خاله شان فرستاد، آنها برای تحصیل در یک مدرسه مسیحی شبانه روزی پذیرفته شدند. آنها هر جمعه شب در کلاسهای مطالعه کتابمقدس شرکت می کردند.

  یک شب خانم ماری گئورگ، مسئول کلاس کتابمقدس، آنها را به دعای توبه از گناه هدایت کرد. در آن زمان بود که نازنین و خواهرش زندگیشان را به نجات دهنده مان عیسی مسیح تقدیم کردند. ایشان به شرکت در این کلاسها برای آموختن بیشتر درمورد کلام خداوند ادامه دادند. در سال ۱۳۶۳پس از فارغ‌التحصیل شدن از دبیرستان، نازنین به ایران بازگشت. در زمانیکه ایشان در هندوستان بود والدینش آشتی‌ کرده بودند. ایشان از توجهی‌ که والدینشان به خواهر و برادر کوچکترشان می کردند، رنجیده شد و به ناسازگاری پرداختند. ایشان ۵ سال آیندۀ زندگیشان را با آشوبگری زندگی کردند. اگر چه پس از بازگشت به ایران در کلیسا حضور نیافته بودند، به دوستی‌ با ایمانداران و ارتباط  با معلمین خود در هندوستان ادامه دادند. ایشان از گناهانشان تو به می کردند، اما دوباره به آشوب دست می زدند، تا اینکه یکروز ایشان از زندگی‌ گناه آلود خودش خسته شد. و برای فرار از خانه نقشه کشیدند. زمانیکه خواستند چمدان خود را ببندند خداوند محبت خویش را به ایشان یادآوری نمود. ایشان هیچ کلیسا یا ایمانداری را در ایران نمی شناختند. بنابراین ایشان به خواهر خود نانسی که همچنان در هند اقامت داشتند و با یک خادم کلیسا ازدواج کرده بودند، نامه ای نوشتند. ایشان در نامۀ خود درخواست کردند که به ایشان آدرس کلیسایی در ایران داده شود و نانسی آدرس کلیسایی در تهران را به نازنین داد.  از آنجایی که ایشان نتوانستند کلیسا را پیدا کنند، بنابراین به تنهائی شروع به مطالعۀ کتابمقدس و دعا کردن بطور مرتب نمودند.

  یکروز یکشنبه در ماه دی ۱۳۶۷ پس از پایان کار روزانه، نازنین تصمیم گرفت که برای یافتن کلیسا تلاش کند. در آن روز ایشان به راحتی‌ کلیسا را پیدا کرد.

 ایشان اعتقاد  دارند اینیکمعجزه بوده است. به داخل کلیسا رفت. کلیسا بسیار زیبا بود با یک صلیب ساده که باعث شگفتی نازنین شد. همۀ کلیساهایی که ایشان در ایران دیده بودند، مملو از تصاویر و مجسمه بودند. نازنین از یافتن یک کلیسای فارسی زبان در ایران بسیار هیجان زده بود، بطوری که وقتی‌ به خانه برگشت یک انسان تحول یافته بود و خانوادۀ‌  ایشان شادی را در نازنین می دیدند. چندی بعد به شرکت در کلاسهای شاگردی پرداختند. در سال ۱۳۶۹ غسل تعمید شد و در همان کلیسا خانم نازنین و کشیش الناتان با یکدیگر آشنا شدند و در تیر ماه سال ۱۳۷۰ ازدواج کردند.

تگ ها

همچنین شاید اینها نیز مورد پسند شما باشند

0 دیدگاه در “شرح زندگی ایمانی نازنین باغستانی”

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

با هدایای مالی خود با ما هم خدمت شوید

با ما همراه باشید

Tehran

Fair
رطوبت 33
باد : 0 ک /ساعت
14 °C
12 19
24 Mar 2016
14 22
25 Mar 2016

نظر سنجی

دیدگاه شما دربارۀ وبسایت ما

نتایج

در حال بارگذاری ... در حال بارگذاری ...