کتاب مقدس را آنلاین بخوانید

Bible Banner

تقویم میلادی

مارس 2024
ش ی د س چ پ ج
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

اشتراک در خبرنامه سایت

بازدید کنندۀ محترم، ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و بروی دکمه رنگی کلیک کنید تا در صورت آپدیت شدن سایت ما نسخه ای از فعالیت ها را برای شما ارسال کنیم و شما بتوانید بهتر با ما در ارتباط باشید.

چگونه مسیحی شوم؟

کتابمقدس میفرماید: اگر به زبان خود عیسی خداوند را اعتراف کنی و در دل خود ایمان آوری که خدا او را از مردگان برخیزانید، “نجات” خواهی یافت… چونکه به دل ایمان آورده می شود برای عدالت و به زبان اعتراف می شود به جهت نجات. اگر به گناهان خود اعتراف کنیم، او امین و عادل است تا گناهان ما را بیامرزد و ما را از هر ناراستی پاک سازد. بهترین راه برای انجام این کار، “دعا” کردن است. بنابراین قلب خود را با فروتنی واقعی به خدا تقدیم کنید.

*چنین دعا کنید:

خداوندا اعتراف می کنم که گناهکارم، از تو بسیار متشکرم که آنقدر مرا دوست داشتی که عیسی را فرستادی تا بخاطر گناهان من روی صلیب بمیرد تا من بطور رایگان بخشیده شوم. گناهان مرا ببخش. می خواهم مابقی روزهای عمرم را برای تو زندگی کنم. حضور روح القدس را برای خود می خواهم. در نام مسیح آمین.

چنانچه این دعا را تکرار کرده، قلب خود را به مسیح خداوند سپردید با ما تماس بگیرید تا شما را جهت رشد در ایمان جدیدتان راهنمائی کنیم.

info@IranforChrist.com

 ۱۵۲۵ – ۵۲۲  (۸۱۸) ۰۰۱

تگ ها

همچنین شاید اینها نیز مورد پسند شما باشند

13 دیدگاه در “چگونه مسیحی شوم؟”

  1. behnam karami گفت:

    سلام میخواستم مسیحی بشم . کسی میتونه کمک کنه

  2. محمدرضا آریایی‌راد گفت:

    سلام و درود بر شما . اطلاعات بسیار خوبی از سایت شما کسب کردم. من ۲ سال است که اسلام را کنار گذاشته بودم و چند ماهی هست که علاقمند به دین مسیح شدم و دلم میخواهد به دین مسیحیت در آیم. ولی در شهر و دیار ما هیچ امکاناتی برای مسیحی بودن نیست و به چشم جنایتکار به فردی که دین مسیحیت را برگزیده است می‌نگرند. میخواستم از شما مشورت بگیرم و مرا راهنمایی کنید. خیلی مشتاق به مسیحیت و آموزه‌های حضرت عیسی هستم و دلم می‌خواهد به کارهای تبلیغی هم در این زمینه بپردازم. سپاسگزارم از شما.

  3. Mahyar گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. می‌خواستم درباره دین مسیحیت اطلاعات کامل و جامع کسب کنم و اگه واقعا بهترین آیین بود مسیحی بشم. ولی متاسفانه توی اینترنت کتاب مناسبی پیدا نکردم. ممنون میشم اگه چندتا کتاب کامل و جامع درباره مسیحیت بهم معرفی کنید 🙂

  4. ali گفت:

    سلام
    منم قصد مسیحی شدن دارم دقیقا باید کجاها برم و چه کاری کنم میشه راهنمایی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

با هدایای مالی خود با ما هم خدمت شوید

با ما همراه باشید

Tehran

Fair
رطوبت 33
باد : 0 ک /ساعت
14 °C
12 19
24 Mar 2016
14 22
25 Mar 2016

نظر سنجی

دیدگاه شما دربارۀ وبسایت ما

نتایج

در حال بارگذاری ... در حال بارگذاری ...